Terms and conditions

Terms and conditions

ÜLDTINGIMUSED

  1. Müügitingimused kehtivad www.melior.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja STAR COMPANY OÜ (edaspidi Müüja ) vahel teenuste ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
  2. Kauba müüja ja teenuse osutaja on Star Company OÜ (edaspidi: müüja), aadress Liivalaia 53, Tallinn, 10145 registrikood 12472974, tel +372 56506377, e-posti aadress melior@melior.ee.
  3. Müüja toodete ja teenuse ostmiseks kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
  4. Müüja jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse www.melior.ee veebilehel.
  5. Palun pange tähele, et kõik meie e-poest ostetud teenused tuleb realiseerida 6 kuu jooksul alates ostu sooritamise kuupäevast. Kui teenust ei ole selle perioodi jooksul kasutatud, kaotab see kehtivuse ja teenuse eest makstud summat ei tagastata.

KAUBA OSTMISE KORD

  1. Klient valib e-poest välja soovitud Kaubad ja lisab ostukorvi.
  2. Kaup müüakse ainult täisealistele klientidele, kes on kinnitanud, et on vähemalt 18-aastased.
  3. Klient valib soovitud Kauba ning lisab selle ostukorvi. Peale seda liigub klient ostukorvi ning vormistab tellimuse täites vormi oma andmetega. Peale seda saab klient valida  sobiliku makse- ja tarneviisi (juhul kui tarne on vajalik), kinnitab tellimuse ning liigub makselehele. Klient tasub Kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed on vastavad 

MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

  1. Müüja müüb ja Klient ostab e-poes pakutavaid teenuseid ja protseduure.
  2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest STAR COMPANY OÜ arvelduskontole.
  3. Müüja veebipoes tellimust vormistades ning maksmist sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.
  4. Makse kättesaamise kohta saadab melior.ee Kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.
  5. Kaup loetakse üleantuks (ehk Teenus loetakse ostetuks) hetkest, mil määratud summa laekub müüja arvelduskontole. Peale makse sooritamist peab klient võtma ühendust müüjaga Kauba kättesaamise viisi ja aega kooskõlastamiseks. Müüjal on õigus ka kliendiga ühendust võtta Kauba kättesaamise viisi ja aega kooskõlastamiseks.

HINNAD

  1. Kõik e-poes müüdavate Kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad kõiki Eesti Vabariigi makse. E-poes valitud Kauba eest saab tasuda  e-poes näidatud viisidel.
  2. Müüja jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

TELLIMUSE VORMISTAMINE JA TEENUSE EEST TASUMINE

  1. Tellimuse tasumisel saab Klient valida omale sobiva makseviisi: Swedbank, SEB Pank, Danske Pank, Nordea Pank, LHV Pank ja Krediidipank pangalingiga või krediitkaardiga. Klient maksab 100% tellimuse summast tellimuse kinnitamiseks. Melior.ee puudub ligipääs Kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt Kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.
  2. Müügileping loetakse sõlmituks kohe peale seda, kui Klient on tasunud 100% tellimuse kinnitusest.

PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

  1. Ostetud, kuid kasutamata teenuste kohta ei saa esitada pretensiooni. Ostetud, kuid kasutamata teenusest saab ainult loobuda taganemisavalduse esitamise kaudu.
  2. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, https://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, https://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm

TAGASTAMISÕIGUS

  1. Vastavalt VÕS §-le 56 lg 1, on kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates teesune ostust.
  2. Kasutamata teenuse tagastamiseks tuleb esitada teenuse tagastamise avaldus vabas vormis e-posti aadressil melior@melior.ee 14 päeva jooksul alates tellimuse kinnitamisest. Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, teenuse nime ning arve või tellimuse numbrit.
  3. Raha tagastatud teenuse eest hüvitatakse Kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

PRIVAATSUS

  1. Müüja veebilehe kasutamisega annab Klient selge ja teadliku nõusoleku Müüjale enda isikuandmete töötlemiseks.
  2. Müüja kasutab Kliendi esitatud informatsiooni ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks ja ei avalda neid kolmandatele osapooltele.

MUUD TINGIMUSED

  1. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse. Müüjal on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Kohtusse.

Terms and conditions updated 01.12.2023

0
    0
    Shopping cart
    Your shopping basket is emptyBack to shop